Testovací jízda finálního VeloGauče - 4
Se synátorem jsme vyzloušeli prakticky již dokončenou finální verzi VeloGauče
zobrazení: 1424
známka: 0

Poslední vzkazy
josefpopo-30.7.2014 8:11
Kdo poradí jak udělat sedačku na lehokolo,dě…
Svara-15.4.2008 15:18
na finálním velogauči určitě ještě víc.…
Holfi-4.4.2008 14:23
Děkuji, budu se snažit :)
Raww-1.4.2008 17:51
Koukám Holfi, že stále buduješ webík. Pěkn…
jack-29.10.2007 17:38
Měl by si předělat ten obr. toho vousáče. :…

Návštěvy

Počasí - Radar

Akce

* Setkání lehokol 2008

Vydáno dne 16. 12. 2008 (3740 přečtení)

Konečně se dostávám k sepsání pár postřehů ze "Setkání lehokol 2008 - Hodonín". Setkání proběhlo o víkendu 11-14.9.2008 nedaleko města Hodonín. Proč až nyní ? Bohužel to trochu souvisí s touto akcí, protože závěr se mi trochu nevyvedl a já si způsobil zlomeninu obou patních kostí, takže ještě dnes se pohybuji jenom pomocí invalidního vozíku (začíná se ale blýskat na lepší časy :o)

Na setkání vyrážím ve středu odpoledne a jsem domluven ještě na setkání s kolegou z práce Jožkou v Břeclavi, se kterým přes rok komunikujeme po telefonu , ale osobně se neznali. Díky němu navštěvujeme 300 let starý sklípek jeho kamaráda ve Valticích. Nejsem na víno, ale snad poprvé v životě mi chutnalo každé z ochutnaných druhů vín (mimochodem od té doby jsem vypil snad jen 5 piv, zato sklenku vína si dávám velice často :o))

Čtvrtek - ráno přijíždím do "Camp Josef v Dubňanech" , kde jsou ubytovaní lehokolisti a hlavní organizátor Romantic.

romantic se svým čerstvým potomkem Lehoslivovica

Vybaluji rychle svého VeloGauče, zdravím některé známé tváře z loňského lehosrazu. Zanedlouho se již všichni začínají houfovat k odjezdu a vyrážíme.

Projíždíme lesy, vesnice a proti loňsku velký rozdíl ;o) .... je to rovina !! Na řadu přichází Břeclav, kterou projíždíme směrem k zámečku Pohansko. Já řeším menší závadu, neboť se mi ve spojce rozthl řetěz. S opravou mi pomohl "highlander" a za chvíli tedy můžeme pokračovat za ostatními.

highlander Jemný mu� s jemným nástrojem :o))

Na poslední fotce je, jak to nazval autor fota jihra "Jemný muž s jemným nástrojem - Jurimír ".
Od zámečku vyrážíme k soutoku řek Moravy a Dyje, kde se nachází hranice tří států, Česka, Slovenska a Rakouska.

Pak už jenom do restaurace na pozdní oběd a návrat na základnu.Tachometr mi ukázal něco málo přes 110 km. Fronta před jedinou sprchou v kempu (to byla hodně velká slabina) mě nutí skočit do bazénu. Teplota vody nic moc, ale prach z cest se opláchnout muší. Večer nám Broňa pouští fotografie s komentářem o jeho cestě s tříkolkou na Island.
Ještě jedno velké překvapení přichází. Najednou mi někdo poklepe na rameno a on dorazil kamarád MíraCB se svým dřevolehokolem.

Pátek - ráno jedeme přes Hodonín k řece Moravě, kde máme domluvený výlet lodí proti proudu až k Baťovu kanálu. Projížďka trvala asi hodinu. Protože kapacita lodi byla 60 lidí, rozdělili jsme se na dvě skupiny, aspoň máme čas zkoušet tříkolky , v době čekání na návrat druhé party.

Po návratu druhé skupiny jedeme k Slovanskému Hradišti v Mikulčicích a 2,5 km před byl start časovky s cílem na parkovišti před Muzeem. Výsledky tady.  Pak byla na řadě návštěva muzea a poté závody tříkolek a spousta času na zkoušení všech možných druhů lehokol.

Se sklonem sluníčka k západu, obracíme svoje lehokola směrem ke kempu. Míra večer odjíždí a pokračuje na další sraz a to Xantiaclubu . Dnes jsem frontu na sprchu vystál, protože se zvedá vítr a docela se ochlazuje (do bazénu ani náhodou :o)) , předzvěst sobotního větrného dne je tu.

Sobota - ráno sice svítí sluníčko, ale fouká silný severák a my si začínáme připadat jak Broňa na Islandu. Dnes máme naplánovanou trasu na "údajně jediný" kopec v okolí Hodonína. Navlékáme na sebe tepléjší oblečení a jedem směr Strážnice. odtud už začínáme stoupat na Lučinu , kde obědváme a po obědě kdo chtěl, pokračoval až na rozhlednu Travičná. Ostatní se mohli zúčastnit soutěže o nejpomalejšího lehokolistu, kterou jako vloni vyhrál Martin Anderseck.

Po návratu na základnu nás čeká ještě kultůrní a společenská akce spojená s návštěvou vinného sklípku v Miloticích, který pro mě skončil bohužel velice nedobře. Absolvoval jsem prohlídku sklípku, nějaký čas jsme poseděli, ale protože já víno nepil, vracím se do kempu, bohužel přestože měla být brána odemčená, nebyla. Při přelézání a špatném doskoku jsem si zlomil patní kosti. Tím pro mě setkání takhle něšťasně končí. Jurimír s Romanticem mě odvezli do špitálu v Hodoníně, kde vyfasuji na obě nohy sádru.

Krátké video Honzy Gally z lehosrazu.

Pokud byste chtěli něco doplnit, piště do komentářů. Díky

[Akt. známka: 2,33 / Počet hlasů: 3] 1 2 3 4 5
Celý článek | Autor: Holfi | Počet komentářů: 0 | Přidat komentář | Informační e-mailVytisknout článek